Λίστα Διακοπών - Οργάνωση - Vacation list - Travel Packing checklist - DecoVibes

 Λίστα Διακοπών - Vacation List

Και έφτασε λοιπόν η στιγμή που όλο το χρόνο περιμένεις!!! Διακοπές εν όψη, όλα κανονισμένα, μόνο ένα έχει μείνει. Η λίστα διακοπών! Αυτή η πολύτιμη λίστα που θα μας γλυτώσει από το να ξεχάσουμε πολύτιμα πράγματα. Πάμε λοιπόν μαζί να φτιάξουμε τη λίστα. Μην αγχώνεσαι! Σου υπόσχομαι δε θα ξεχάσεις τίποτα.

Vacation List - Travel Packing Checklist
Packing List - Λίστα Διακοπών

Κατέβασε εντελώς δωρεάν τη λίστα διακοπών πατώντας στο παρακάτω link

                        👇

PACKING LIST - ΛΙΣΤΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

Όπως θα δεις έχω χωρίσει όλα τα είδη σε κατηγορίες. 

1. Έγγραφα που θα χρειαστείς μαζί σου στο ταξίδι.

2. Ηλεκτρονικά είδη που όλοι κουβαλάμε στις διακοπές

3. Είδη φαρμακείου (αχρείαστα να ναι) που καλό είναι να έχεις μαζί για να μην τρέχεις αν συμβεί κάτι.

4. Είδη για το μπάνιο

5. Προϊόντα περιποίησης δέρματος και προσώπου

6. Καλλυντικά

7. Είδη παραλίας

8. Προϊόντα περιποίησης μαλλιών

9. Εξοπλισμός δωματίου (πράγματα που θα χρειαστείς να πάρεις μαζί σου για να μην τα ψάχνεις)

10. Προσωπικά αντικείμενα

11. Ρούχα

12. Παπούτσια

13. Τρόφιμα

Εννοείται ότι η λίστα μπορεί να έχει και άλλες κατηγορίες. Όπως ας πούμε αν έχεις παιδιά θα πρέπει να κάνεις και μία στήλη με παιχνίδια που θα πάρουν μαζί τα παιδιά ή για παράδειγμα αν έχεις σκύλο και θα τον πάρεις μαζί στις διακοπές πρέπει να κάνεις και μια στήλη για εκείνον και τα προσωπικά του αντικείμενα.

ekdromi.gr
Βρες το προορισμό σου

Ας μείνουμε όμως σε αυτή τη λίστα που πιστεύω θα σε καλύψει πλήρως. Ταξιδεύω χρόνια με αυτή τη λίστα και ποτέ δε μου έχει συμβεί να αναζητήσω κάτι και  να μην το έχω μαζί μου. Όλοι αναρωτιούνται πως θυμήθηκα να τα πάρω όλα αυτά μαζί μου. Μα η απάντηση είναι απλή! Οργάνωση και σωστή λίστα.

Ίσως κάποιοι θα πούνε ... "μα καλά θα πάω 5-10 μέρες διακοπές και θα κουβαλάω όλα αυτά?" και η απάντηση είναι "Ναι!" αν δε θέλεις να σου λείψει κάτι βασικό πρέπει να τα πάρεις. Μπορείς όμως να αφαιρέσεις κάποια πράγματα που μπορεί εσύ να μην τα χρειάζεσαι. Εγώ ας πούμε τα τελευταία χρόνια δε παίρνω πιστολάκι μαλλιών. Προτιμώ να τα αφήσω να στεγνώσουν μόνα τους. Εσύ για παράδειγμα μπορεί να πας σε 5αστερο ξενοδοχείο που σου προσφέρει αρκετά και να μην χρειαστείς να πάρεις τόσα πολλά, αν και είμαι της άποψης καλύτερα να έχω τα δικά μου.

Στον ιστότοπο υπάρχουν εξωτερικοί σύνδεσμοι συνεργατών. Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να λάβω μια μικρή προμήθεια, χωρίς επιπλέον κόστος για σένα, αν αγοράσεις κάτι μέσω αυτών των συνδέσμων. Όλα τα προϊόντα επιλέχθηκαν και προτείνονται βασισμένα στο προσωπικό μου γούστο.

Ελπίζω να σου άρεσε η σημερινή μου οργάνωση. Ευχαριστώ που διάβασες το άρθρο μου. Περιμένω τα σχόλιά σου ή γιατί όχι και τις δικές σου προτάσεις. Γράψε μου τι σου άρεσε και τι όχι. Γράψε μου τι  θα ήθελες να σου οργανώσω ή τι χώρο θα ήθελες να σου διακοσμήσω. Αν θέλεις μπορείς να μου στείλεις και μια φωτογραφία του χώρου σου με τις διαστάσεις και θα σου προτείνω τι μπορείς να κάνεις φτιάχνοντάς σου ένα σχέδιο. Ακολούθησε με στα social media για να βλέπεις τη δουλειά μου και από εκεί και κάνε εγγραφή στο newsletter που θα βρεις πάνω πάνω στη σελίδα για να λαμβάνεις ειδοποιήσεις όποτε ανεβαίνει μια νέα ανάρτηση.

Και μην ξεχνάς να ονειρεύεσαι, να χαμογελάς και να ζεις όπως σου αρέσει!!

                                                  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είσοδος Σπιτιού - Ιδέες Διακόσμησης - Προτάσεις Αγορών - DecoVibes

Μοντέρνο σαλόνι κουζίνα πρόταση διακόσμησης για μικρούς χώρους και σπίτια

Μοντέρνα διακόσμηση υπνοδωματίου κρεβατοκάμαρας με ιδιαίτερο στυλ